În afaceri prima impresia este crucială pentru a dezvolta parteneriatul sau pentru a-l stopa. De aceea, oricât de mică sau de mare ar fi afacerea ta, trebuie să te asiguri că aceasta transmite tot timpul încredere, profesionalism și că ceea ce oferi tu este la standarde înalte de calitate.
Și deși sunt extrem de multe alte moduri prin care îți poți crea imaginea companiei cu investiții mai mici sau mai mari, există o variantă facilă prin care poți să obții încrederea clienților și a partenerilor tăi de business: folosirea unui serviciu de email hosting, adică crearea unui email personalizat cu numele domeniului tău.
Toate comunicările venite dinspre compania ta ar trebui să fie de forma [email protected]. Descoperă care sunt variantele de pachete de email hosting potrivite pentru necesitățile tale, accesând https://www.hostx.ro/gazduire-site/business-email-hosting.html
Și dacă încă nu ești convins că și tu ai nevoie de email personalizat pentru afacerea ta, îți propunem să citești 3 motive esențiale pentru care ar trebui să iei în calcul acest aspect.
- Compania ta va avea credibilitate și va inspira profesionalism
Cu siguranță un email care se termină cu @gmail.com sau @yahoo.com trimis către un potențial client de către un angajat de al tău, oricât de bine și-ar face acesta treaba nu va reuși să treacă de suspiciuni și să fie luat în serios.
Ba mai mult, clienții ar putea considera că ceea ce oferi nu este de calitate, nu este real sau că este doar o tentativă de fraudă, mai ales că în mediul online din păcate se practică și astfel de lucruri ilegale.
La rândul lor, clienții, ar putea dori să vă contacteze pentru diverse probleme, întrebări sau situații și atunci, din nou, o adresă de email personalizată cu domeniul tău le va crea un sentiment de siguranță și de încredere că vor colabora și că vor discuta cu profesioniști.
- Este un instrument eficient pentru a gestiona corespondența
Pentru că toți angajații vor avea un email personalizat cu numele lor și domeniul tău, vei putea fi sigur în primul rând că toate comunicările sunt oficiale. De asemenea, ai ocazia să le monitorizezi și să fii sigur că pe măsură ce componența echipei tale se schimbă, poți adăuga sau elimina adrese de email.
În plus, poți crea adrese separate pentru departamente diferite (de ex: [email protected], [email protected], [email protected], etc). Nu numai că acest lucru te poate ajuta ca afacerea ta să aibă o imagine profesionistă, dar vei putea menține organizate toate emailurile venite pentru un anumit topic.
- Este un instrument de marketing rentabil
Fie că va trimite sau va primi un email cu o adresă personalizată din partea companiei tale, clientul va ști cu cine comunică în permanență și va reține numele tău.
De la semnătura de la finalul emailului, până la numele adresei ce apare în câmpul From, totul este important pentru a vă consolida marca și pentru a obține atenția și interesul clienților și partenerilor de afaceri.
Mai mult, investiția pe care o vei face prin folosirea unui serviciu de email hosting este mică, însă rezultatele vor fi pozitive pe termen lung.