Tehnici antistres care functioneaza

    0
    Tehnici antistres care functioneaza

    Din pacate, stresul este o parte integranta a vietii fiecaruia. Si in timp ce cantitati mici de stres nu sunt atat de teribil, adevarata problema consta in nivelurile ridicate de ea. Stresul, atunci cand la niveluri ridicate, poate provoca probleme grave de sanatate – atat mentale si fizice.

    Acesta este principalul motiv pentru care trebuie sa invatam sa gestionam tot stresul din viata noastra. Trebuie sa invatam sa eliberam stresul si sa gasim pacea si armonia interioara.

    Deci, daca sunteti in cautarea unor modalitati eficiente de a scuti de stres in viata ta a verifica afara aceste sfaturi mai multe.

    Incearca sa-ti controlezi respiratia

    Aceasta prima tehnica de ameliorare a stresului este gratuita, se poate face oriunde si nu necesita multa practica pentru ca deja o faci in mod regulat. Asa e, vorbim despre respiratie.

    Respiratia pentru noi toti este un proces mecanic de inhalare si inhalare – este ceea ce ne tine in viata. Cu toate acestea, in afara de a ne mentine in viata, respiratie ne poate scuti de toate stresul si anxietatea in viata noastra.

    te poti intreba? Ei bine, exersand respiratia constienta. Acest tip de respiratie este o practica puternic meditatie si tot ce ar trebui sa faceti este sa se concentreze pe respiratie pentru aproximativ cinci minute. Beneficiile de respiratie constient sunt vaste de la reducerea nivelului de stres in corpul dumneavoastra, scaderea tensiunii arteriale la reducerea depresiei.

    Toate acestea cu doar cateva minute de concentrare pe ceea ce facem deja in mod normal? Nu merita sa incercam?

    Inlocuiti cofeina cu un ceai de plante

    Cofeina poate creste nivelul de stres, indiferent de mult sau putin va consuma. Cofeina este infam pentru capacitatea sa de a provoca anxietate, stres, insomnie, hipertensiune arteriala, si chiar dependenta. Si in timp ce cofeina poate fi bun pentru tine cu moderatie, multi oameni nu stiu cat de mult cofeina ei pot tolera.

    Daca nu sunteti sigur si daca ati observat ca cafea sau bauturi energizante te face anxios – evita-le. Multi vor argumenta, de asemenea, ca ceaiul prea contine cofeina. Adevarul este ca ceaiul contine mai putina cofeina decat cafeaua, mai ales ceaiuri albe sau de plante – astfel incat sa puteti trece de la cafea la ceaiuri de plante in cazul in care scopul tau este de sedere departe de cofeina!
    Dieta adecvata

    Ati auzit, probabil, de stres mananca si este posibil sa fi observat chiar ca ati ajunge ocazional pentru chips-uri sau cookie-uri atunci cand va simtiti stresat. Si acolo se afla greseala ta.

    Snacks-uri ar fi chips-uri si cookie-uri sunt ridicate in carbohidrati, care sunt responsabile pentru spiking de zahar din sange, care adauga doar la ridicat de zahar din sange, care se intampla din cauza stresului si anxietate. Acest lucru inseamna ca va faceti un deserviciu de fiecare data cand ajunge pentru o gustare nesanatoase atunci cand va simtiti stresat.

    Pentru a evita acest lucru, incercati sa schimbati obiceiurile nesanatoase cu o dieta sanatoasa adecvata. Cand va simtiti ca munching pe ceva ajunge pentru alternative sanatoase gustare, ar fi fructe, legume, popcorn si pentru a numi cateva.

    Fa mai multe exercitii

    In plus fata de o dieta sanatoasa, puteti incerca exercitarea pentru a reduce nivelul de stres. Activitatea fizica este cunoscut pentru a reduce stresul si de a imbunatati atat sanatatea fizica si mentala.

    Exercitarea, orice fel de exercitiu – atat de intensitate scazuta si ridicata – poate scuti de stres. Acest lucru inseamna ca merge pentru o plimbare in jurul cartierului pentru un timp poate conta ca exercitiu.

    De asemenea, inotul, drumetiile, ciclismul, cu adevarat orice fel de activitate fizica pe care o preferati va pot aduce beneficii doar si va pot ajuta sa reduceti stresul din viata dumneavoastra.

    Mergi la masaj

    Potrivit multor studii, un masaj bun va poate ajuta sa reduceti nivelul de stres din corpul tau. Cu toate acestea, lumea agitata in care traim nu ne permite cu adevarat sa se complaca in placeri simple, ar fi merge pentru un masaj atunci cand avem nevoie de ea.

    Lucrezi toata ziua si cand ajungi in sfarsit acasa nu ai chef sa iesi din nou, chiar daca e pentru un masaj. Dar asta nu ar trebui sa fie o scuza pentru a nu obtine ca bine-meritat masaj si scuti toate pent-up tensiune si stres in corpul dumneavoastra.

    Mediteaza

    Ce este meditatia? Este un proces sau o practica de formare mintea cuiva si crearea unui sentiment de pace si armonie interioara. Si chiar daca originile sale sunt adanc inradacinate in religie, meditatie este mai putin despre credinta si mai mult despre mindfulness, constiinta, auto-constientizare, si pacea interioara.

    Meditatia vine in mai multe forme diferite si fiecare dintre aceste forme are beneficii diferite. De exemplu, puteti practica imagini ghidate in care va concentrati asupra imaginilor care va ajuta sa va valorificati simturile mirosului, gustului, atingerii, vederii si sunetului. Facand acest lucru sunteti crearea de imagini de relaxare si pozitive si experiente si in acest fel alinarea stresului.

    Fa yoga

    Exercitarea yoga este literalmente pentru toata lumea – nu exista nici o a fi prea vechi sau tineri pentru yoga. Si in timp ce exista multe tipuri diferite de yoga, ar fi vinyasa, Hatha, ashtanga, yoga aeriene, si multe altele – principiul principal al tuturor tipurilor de yoga este acelasi – uniunea de corp, minte, si suflet.

    Yoga poate ajuta la reducerea stresului, deoarece include tehnici de reducere a stresului, ar fi invatarea sa respire in mod corespunzator, relaxati-va, si scapa mintea de ganduri inutile. In prezent, yoga este una dintre cele mai populare practici din lume si acest lucru se datoreaza cu siguranta numeroaselor sale beneficii pozitive.

    Razi mai mult

    Rasul este bun pentru suflet – iti usureaza poverile, te conecteaza la oameni si inspira speranta. Si, desigur, rasul amelioreaza stresul si anxietatea.

    In afara de toate cele de mai sus, rasul imbunatateste sistemul imunitar, diminueaza durerea, si stimuleaza energia. Intrebarea este de ce nu radem mai des?

    Recomandarea noastra sincera este sa gasim motive sa radem in fiecare zi. Petrece timp cu prietenii care te fac sa razi, gasi umor in lucruri mici, uita-te la emisiuni TV amuzante, nimic care va va oferi un motiv sa rada mai des.
    Ia un animal de companie sau o planta

    Interactiunea cu animalele este declarat a fi un eliberator de stres eficient. Acest lucru este valabil mai ales pentru animale de companie, ar fi pisici si caini, petrecerea timpului cu ei scade nivelul de cortizol si scade tensiunea arteriala – care, la randul sau, reduce stresul.

    Ingrijirea animalelor noastre de companie reduce, de asemenea, depresia, singuratatea, anxietatea si ne imbunatateste nivelul de sanatate si energie.

    Distribuie
     

    Despre autor

    blogbiz

    blogbiz

    Revista online de lifestyle, moda, frumusete, turism, divertisment, sanatate, dragoste, idei de afaceri, stiri mondene.

    No comments